Regulamin sklepu internetowego
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży firmy prowadzonej przez Urszula Dragan „Dobrostan” – gabinet terapii naturalnych, zwanej dalej „Dobrostan”, za pośrednictwem sklepu internetowego www.urszuladragan.pl (zwanego dalej: „Sklepem”).
I. INFORMACJE PODSTAWOWE
1 Sklep internetowy „Dobrostan”, działający pod adresem www.urszuladragan.pl oraz sprzedaż w nim towarów drogą elektroniczną, prowadzone są przez jednoosobową działalność gospodarczą Urszula Dragan „Dobrostan” – gabinet terapii naturalnych, mieszczącą się pod adresem: ul. Puławska 20 m 1, 02-512 Warszawa, NIP 5213144375, REGON 525744866, dalej zwaną „Sprzedającą”.
2 Adres elektroniczny sklepu internetowego Sprzedającej to www.urszuladragan.pl
3 Adres mailowy Sprzedającej to : UrszulaDragan.Dobrostan@gmail.com, zaś numer telefonu Sprzedającej to +48 604 282 292
4 Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
5 Sprzedaż towarów drogą elektroniczną odbywa się w oparciu i zgodnie zniniejszym Regulaminem, który wydany został w trybie art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
6 Regulamin określa:
a rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
b zasady korzystania ze sklepu internetowego Sprzedającej;
c warunki i tryb zawierania umów Sprzedaży drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedającą a Klientem;
d ceny i warunki płatności kupowanego Towaru;
e warunki oraz sposób i termin dostawy zakupionego Towaru;
f warunki i tryb rozwiązywania/odstępowania od Umowy Sprzedaży przez Klienta;
g warunki i tryb rozwiązywania Umowy Sprzedaży przez Sprzedającą;
h tryb postępowania reklamacyjnego dotyczącego Towarów;
i tryb postępowania reklamacyjnego dotyczącego świadczenia usług drogą elektroniczną;
j wymagania techniczne, pod stronie Klienta, niezbędne dla realizacji tych usług oraz zawiera
k politykę prywatności i bezpieczeństwo danych Klienta;
l prawo rządzące Umowa Sprzedaży oraz właściwość miejscową sądu rozpatrującego ew. spór pomiędzy Sprzedającą a Klientem.
7 Klient może uzyskać treść niniejszego Regulaminu w każdym czasie przy wykorzystaniu odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.urszuladragan.pl
8 Klient dokonuje akceptacji Regulaminu w sposób wskazany w rozdziale III pt. „Warunki i tryb zawierania Umów Sprzedaży”.
II. DEFINICJE
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1 Klient będący Konsumentem – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa Sprzedaży.
2 Sklep Internetowy (zwany dalej „Sklepem”) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.urszuladragan.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.
3 Towar – warsztaty jogi twarzy prowadzone przez Sprzedającą
4 Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone Sprzedającej w celu zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę danego Towaru.
5 Umowa Sprzedaży – Umowa Sprzedaży Towaru(ów) na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, zawarta pomiędzy Sprzedającą a Klientem z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu w wyniku oświadczenia Sprzedającej o przyjęciu do realizacji Zamówienia Klienta (oraz pod warunkiem, w przypadku wyboru płatności BlueMedia, że zamówienie zostanie opłacone).
III. WARUNKI I TRYB ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY
1 W celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową www.urszuladragan.pl, podejmując kolejne czynności w oparciu o wyświetlane komunikaty oraz informacje dostępne na tejże stronie, w tym podanie danych wskazanych tamże jako obowiązkowych.
2 W celu złożenia zamówienia w Sklepie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
3 Klient dokonuje wyboru zamawianych Towarów poprzez ich dodanie do koszyka.
4 Po wypełnieniu przez Klienta wszystkich pól w żądane dane, wyświetlone zostanie podsumowanie składanego Zamówienia zawierające opis wybranych Towarów, ich łączną cenę oraz wszystkie inne koszty związanych z jego realizacją.
5 Do momentu naciśnięcia pola potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych także w zakresie wyboru Towaru postępując zgodnie z wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami.
6 Przed wysłaniem Zamówienia (poprzez naciśnięcie pola potwierdzającego jego złożenie) Klient potwierdza także, że akceptuje treść Regulaminu.
7 Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty Sprzedającego w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy Sprzedaży.
8 Zamówienie Klienta traktowane jest (o ile jest zgodne z Regulaminem) jako oferta zakupu Towarów.
9 Klient może składać zamówienia w Sklepie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
10 Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem wysłania oświadczenia przez Sprzedająca z jej systemu informatycznego na wskazany przez Klienta jego adres internetowy potwierdzającego przyjęcie Zamówienia do realizacji (z zastrzeżeniem, że w przypadku wyboru płatności BlueMedia, dla zawarcia Umowy Sprzedaży konieczne jest, aby zamówienie zostało opłacone), które to oświadczenie Sprzedający wysyła najpóźniej w następnym dniu roboczym po wpływie Zamówienia.
11. Dostępne dla Klienta formy płatności to:
a. Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCardElectronic
* Maestro”
b. płatności online świadczone przez Blue Media
11 Sprzedająca może odmówić Klientowi zawarcia Umowy Sprzedaży, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub wszystkich Towarów, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
a naruszył dobra osobistych osób trzecich, w szczególności dobra osobistych innych Klientów;
b dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedająca jako zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedającej.
12 Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w tym poprzez korzystanie ze wskazanych urządzeń i oprogramowania;
b korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z: przepisami obowiązującymi w Polsce, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
IV. CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI KUPOWANEGO TOWARU
1 Ceny Towarów podawane są w polskich złotych.
2 Klient może uiścić cenę kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system szybkich płatności BlueMedia.
V. WARUNKI ORAZ SPOSÓB I TERMINY DOSTAWY ZAKUPIONEGO TOWARU
1 Wysyłka zakupionego towaru odbywa się drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Klienta.
2 Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności
VI. WARUNKI I TRYB ROZWIĄZYWANIA/ODSTĘPOWANIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRZEZ KLIENTA
1 Klient który zawarł Umowę Sprzedaży na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
2 Termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia zakupu.
3 Klient, aby skutecznie odstąpić od Umowy Sprzedaży, musi złożyć Sprzedającej pisemne jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu, które należy pocztą elektroniczną na adres UrszulaDragan.Dobrostan@gmail.com.
4 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
5 W przypadku wysłania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Sprzedająca niezwłocznie wyśle Klientowipocztą elektroniczną, potwierdzenie otrzymania tego oświadczenia.
6 Dla zachowania terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy, aby Klient wysłał przedmiotowe oświadczenie przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 2 powyżej.
7 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedająca zwraca Klientowi całą otrzymaną należność.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8 Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedająca otrzymała od Klienta oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
9 Zwrot należności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaką zastosował Klient płacąc za kupiony Towar, chyba że Strony uzgodnią inne rozwiązanie.
10 Klientowi do czasu odbioru Towaru przysługuje umowne prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zgodnie z art. 395 Kodeksu Cywilnego. Prawo to Klient może wykonać składając oświadczenie Sprzedającemu. Powyższe Umowne prawo odstąpienia jest niezależne, nie narusza ani nie ogranicza prawa odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni na podstawie ustawy o prawach konsumenta, opisanego w pkt. 1 i 2 powyżej.
VII. WARUNKI I TRYB ROZWIĄZYWANIA UMOWY SPRZEDAŻY PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO
1 W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności w systemie BlueMedia – Sprzedająca może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeśli należność nie wpłynie na jego konto w ciągu 7 dni od daty zawarcia Umowy Sprzedaży.
2 Oświadczenie Sprzedającej o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży wysyłane jest Klientowi pocztą elektroniczną.
VIII. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO DOTYCZĄCEGO ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1 Sprzedająca zapewnia że podejmie działania, aby Sklep działał poprawnie biorąc pod uwagę aktualny stan wiedzy technicznej i wykorzystywanego sprzętu oraz oprogramowania, usuwając wszelkie ew. nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2 Klient może zgłosić Sprzedającej reklamację w związku z nieprawidłowościami związanymi z funkcjonowaniem Sklepu. Klienci mogą zgłaszać reklamacje pisemnie na adres: UrszulaDragan.Dobrostan@gmail.com, podając ich opis i datę wystąpienia.
3 Sprzedająca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej takiej reklamacji w terminie 14 dni lub innym terminie, o którym poinformuje Klienta. Sprzedająca usunie wskazane nieprawidłowości w najkrótszym technicznie możliwym terminie.
IX. WYMAGANIA TECHNICZNE SPRZĘTU UŻYTKOWANEGO PRZEZ KLIENTA
1 Aby dokonać zakupu w Sklepie, Klient powinien mieć dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
2 Urządzenia te muszą spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
a Internet Explorer w wersji MSIE 8.x lub nowszej,
b Firefox w wersji 7.x lub nowszej,
c Chrome 15.x,
d minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli.
3 Klient powinien mieć dostęp do platformy Zoom
X. DODATKOWE INFORMACJE HANDLOWE
Sprzedająca na swoich stronach internetowych informować będzie Klientów o aktualnych działaniach promocyjnych, w tym obniżkach cen lub innych korzyści związanych z promowanym Towarem, określając czas ich trwania oraz warunki niezbędnych do skorzystania z tej promocji.
XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW
1 Sprzedająca jest Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedającej dobrowolnie w ramach złożonego zamówienia.
2 Sprzedająca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej przez Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3 Zbiór danych osobowych przekazanych Sprzedającej zgłaszany jest przez Sprzedającą Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych.
4 Każdy kto przekaże Sprzedającej swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania lub żądania ich usunięcia, a w przypadkach przewidzianych przepisami prawa żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
5 Sprzedająca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru. Sprzedająca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedającej lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
6 Sprzedająca chroni przekazane jej dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem przez osoby nieupoważnione.
XII. POLITYKA PRYWATNOŚCI
Urszula Dragan „Dobrostan”- gabinet terapii naturalnych jako właściciel gabinetu „Dobrostan” wykonując obowiązek przepisów RODO przesyła Państwu klauzulę informacyjną.
Klauzula informacyjna dla Klientów firmy Urszula Dragan „Dobrostan”- gabinet terapii naturalnych:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urszula Dragan „Dobrostan”- gabinet terapii naturalnych , ul. Puławska 20 m 1, 02-512 Warszawa
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez wysłanie e-maila na adres UrszulaDragan.Dobrostan@gmail.com,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b, w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji statutowych działań firmy,
5) kategoria danych osobowych: dane zwykłe,
6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat od momentu zakończenia współpracy,
7) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
9) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1 Wszelkie prawa do Sklepu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów i zdjęć zamieszczanych na stronie internetowej Sklepu należą do Sprzedającej lub podmiotów z nim współpracujących.
2 Sprzedająca stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze strony internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedającej na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne działanie strony internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedająca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia ze strony internetowej Sklepu.
3 Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającą a Klientem, który jest Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami Kodeksu postępowania cywilnego.
4 Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającą a Klientem, który nie jest Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającej.
5 Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
6 Sprzedająca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie Zamówienia przyjęte przez Sprzedającą do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie dotychczasowego Regulaminu (który obowiązywał w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży). Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia jego opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu.